Bilderna

Sno inte bilderna tack.
Det är jag som fotat (i stort sett) alla bilder i bloggen!

söndag 27 februari 2011

Det mest korkade man kan göra i The Sims 3...

RADERA LIEMANNEN!! (om man har "testingcheatsenabled true" koden aktiverad)...

Jag råkade göra det. Och så "dog" en av mina simmar.
Men liemannen kunde inte komma så den simmen dog bara halft.
Simmen visas inte som död men är död men inte spöke (svårförklarat).
Simmarna försvinner bara inte när de dör.

Och eftersom att en sim "håller på" att dö så går det inte att komma till ändra staden,
man kan inte flytta ut simmar, man kan inte flytta över huvud taget.
Och så blir det ju fullt med simmar i familjen efter ett tag.
Det är det mest korkade man kan göra,
för om man gör det och någon i familjen "dör" så kan man inte göra någonting alls...

Här är några bilder från när jag spelade idag :P
Med Raderad Lieman

Liemannen diggar till min sims musik medans en gammal gubbe håller på att dö bakom henne...

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar