Bilderna

Sno inte bilderna tack.
Det är jag som fotat (i stort sett) alla bilder i bloggen!

söndag 13 februari 2011

Favoritlåtar...

Nu har Amanda åkt hem så nu är jag ensam...

Just nu lyssnar jag på musik på Spotify.
Jag lyssnar på min favoritspellista. (Sammanlagt 15 låtar just nu)
Dem här låtarna finns där just nu:

Flyleaf - Circle


Paramore - Decode


Blue Foundation - Eyes On Fire


The Black Ghosts - Full Moon


Paramore - I Caught Myself


Linkin Park - Leave Out All The Rest


Paramore - Misery Business


Tokio Hotel - Monsoon


Linkin Park - Numb


Flyleaf - Sorrow


Mute Math - Spotlight


Muse - Supermassive Black Hole


Paramore - That's What You Get


Flyleaf - Treasure


Paramore - Whoa



Det var alla hittills...
Det kommer att läggas till fler till den spelningslistan senare eftersom att jag nyss har skapat den.

Men nu ska jag och Josse ut med Yatzy och Opus.
Jag fotar kanske lite idag också...

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar