Bilderna

Sno inte bilderna tack.
Det är jag som fotat (i stort sett) alla bilder i bloggen!

tisdag 8 februari 2011

Eld och Lågor

Idag hade vi ett nationellt prov i Svenska.
Temat för svenskaproven är Eld och Lågor (som ni kanske förstod redan i Rubriken).
Det provet vi hade idag var Läsförståelseprovet.
Det var superlätt och jag var klar med alla svaren långt innan tiden för att skriva var slut.
Så för att inte börja stressa dem andra för mycket så satt jag kvar och skrev (korta) noveller och dikter på kladdpappret.

Och så hade jag IUP samtal idag också.
Det gick fort.


Sen så efter skolan så fick Josse klippa sig och sedan gick vi (Pappa, Jag och Josse) ner till Bowlinghallen och bowlade lite. Det var kul. Något att göra för en gång skull. Det var väldigt tomt i Bowlinghallen och det var bra det i alla fall.

Någon gång så ska jag kanske lägga upp lite noveller som jag gör här också...
Dikter kommer att komma upp lite då och då.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar